Eksponering i Sportsfiskeren
Danmarks Sportsfiskerforbund er en landsdækkende interesseorganisation for alle danske lystfiskere. Forbundet er i vækst, og de næsten 20.000 medlemmer og mange øvrige læsere/brugere af magasinet Sportsfiskeren, Sportsfiskeren.dk og SportsfiskerenNyt er kendetegnet ved et betragteligt forbrug af fiskegrej og outdoorudstyr. Medlemmerne modtager 4 gange årligt Sportsfiskeren – og medlemmerne er i høj grad tilfredse og trofaste læsere af bladet. Hele 89% læser alle årets udgivelser. Se flere nøgletal i medieplanen.
Sportsfiskeren udkommer i et oplag på 20.000 til samtlige medlemmer af Danmarks Sportsfiskerforbund. Desuden distribueres Sportsfiskeren til over 600 kiosker og butikker, som forhandler magasinet i løssalg.
Læs mere om samarbejdsmulighederne i medieplanen, eller kontakt Peter Lyngby for yderligere information eller et skræddersyet tilbud, der kan få dit produkt bedst muligt ud til danske lystfiskere.
Eksponering på Sportsfiskeren.dk
Sportsfiskeren.dk har 785.000 sidevisninger årligt, 226.000 unikke besøgende årligt og 394.000 sessioner årligt. Her er det – foruden almindelig annoncering – også muligt at anvende Native Advertising.
Annoncørbetalt indhold på web og tryk
Annoncørbetalt indhold (native advertising) er artikler eller andet indhold, der bliver til i et samarbejde mellem Sportsfiskerens annoncesælger og en annoncør. Indholdet vil samtidig matche den redaktionelle linje, stil og generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig af Sportsfiskeren.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med "Annoncørbetalt indhold" for at gøre det tydeligt for læseren, at en annoncør har betalt for artiklen.
Besøgsstatistikker for sportsfiskeren.dk bliver løbende registreret via Google Analytics.